Australie - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daniel Nijhuis - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daniel Nijhuis - WaarBenJij.nu

Australie

Blijf op de hoogte en volg Daniel

18 September 2014 | Singapore, Singapore

Ondertussen terwijl ik dit schrijf lig ik op een bed in Singapore en heb ik net gedoucht onder een douch die veel te klein is voor mensen met Nederlandse lengtes.

We gaan even een stuk terug naar het begin van de reis, namelijk het afscheid op schiphol. Opzich ging het afscheid makkelijker dan gedacht.

Na het afscheid ben ik naar Dubai gevlogen met een airbus A380-800 en dankzei de goede films en de beenruimte heb ik een goede vlucht gehad. Na een vlucht van ongeveer 6 uur ben ik aangekomen in Dubai, waar het snachts rustig 33 graden is(overdag 50). In Dubai hebben we ons 3 uur lang verveelt en zijn we doorgevlogen naar Singapore.

Eenmaal aangekomen in Singapore werden we opgewacht door onze gids Andrew, die ons naar ons hotel bracht.

Na een nacht in Singapore geslapen te hebben zijn we opgehaald voor een dagtour door onze gids Andrew. De tour bracht ons om te beginnen bij de Singapore Orchid gardens, zeg maar de botanische tuinen van Singapore. Hierna zijn we doorgegaan naar Little India. Ook hebben we de Merlion en China town gezien voordat we afgezet werden op het Vliegveld.

In Sydney sliepen we in het Wake Up hostel op 501 Pitt street. Na een nacht met weinig slaap en een vermoeiende dag volgde er gelijk een beerpongtoernooi. Helaas hebben Rick en Ik de finale verloren(van de organisator) maar toch.

Aangezien het zondag was en er dus weinig belangrijke zaken te regelen waren zijn we richting de haven gegaan, om de Harbor bridge en het Opera House te zien(erg indrukwekkend).

Op 16 september kon het backpacken eindelijk beginnen, met propvolle tassen zijn we richting Bondi beach gegaan waar ik tot vrijdag zit.

Nou dit was het wel weer geloof ik

See ya



  • 19 September 2014 - 10:30

    Trudy:

    Hoi Daniel,
    Ik kreeg net van Karlijn een apje(ja,ja het lukt!) over je reisverslag.
    Erg leuk om te lezen en ook de foto's die we op faceboek(ook via karlijn...) zagen waren leuk. Je hebt al heel wat gezien in 1 week tijd. Gisteravond zagen we Sydney nog 2 keer voorbij komen op tv. Eerst op het journaal en toen bij earthflight. Zo lijkt het allemaal niet zo ver weg...
    We wensen je veel plezier en zijn benieuwd naar je volgende verslag.
    Groetjes, Trudy.

  • 22 September 2014 - 20:50

    Peter:

    Hoi Daniel,
    Even een berichtje uit het verre regenachtige Nederland (herfst). We hebben de foto's van jou via JW en K gezien. Het lijkt mij indrukwekkend om daar te zijn, kleine mensen en grote gebouwen. Hoe zijn de eerste paar dagen in Australie gegaan en ben je nu echt aan backpacken.
    Groetjes, Peter.
    ps. ben je je scheermesjes vergeten.

  • 30 Oktober 2014 - 03:45

    Daniel Nijhuis:

    Dag Oom en Tante,

    Alles gaat goed hier, heb het onwijs naar mijn zin hiero.
    Zeer indrukwekkend inderdaad en ik ben inderdaad echt aan het backpacken

    Gr. Daniel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Australie

.

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2015

Tasmania

09 December 2014

Melbourne

30 Oktober 2014

Paradise

08 Oktober 2014

Yamba & Byron Bay

27 September 2014

Off to Yamba
Daniel

.

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 4280

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 01 Maart 2015

Australie

Landen bezocht: